Ons oudercomité

Volg de activiteiten van het oudercomité en de school ook via onze Facebookpagina!

Facebookpagina Oudercomité

Wie zijn we?

Het Oudercomité van de Sint-Vincentiusschool in Kachtem is een team van enthousiaste en betrokken ouders die hun talenten bundelen om zich in te zetten voor de school van hun zoon/dochter. Door een nauwe samenwerking met het schoolteam proberen we er mee voor te zorgen dat onze kinderen de tijd van hun leven beleven op school.

Een goede verstandhouding met de directie en de leerkrachten van de school is hierbij van groot belang. Dit gebeurt in een sfeer van vertrouwen, respect en openheid.

Wat doen we?

Door het organiseren van allerlei activiteiten en acties proberen wij op onze beurt een steentje bij te dragen tot de materiële en kwalitatieve uitbouw van de Sint-Vincentiusschool (bv.: financiële steun bij bos- en boerderijklas, herinrichting van nieuwe lokalen ...) We kiezen bewust ook voor activiteiten die kinderen en ouders verbinden, waar er gelegenheid is om elkaar te ontmoeten en beter te leren kennen.

Voor het schooljaar 2023-2024 voorzien we volgende activiteiten/acties

1 september: Gezellig tussendoortje eerste schooldag

13 okober: Kinderfuif

november: Feestkaarten

24 november: Voorleesavond

20-22 december: Winterbar

11 februari: Ontbijt (met Gezinsbond)

8 maart: Comedy

19 april: Wijndegustatie

2 juni: Wandeling

28-30 juni: Kachtem Ommegang

Ook zin?

Ben je een handige Harry (of Harriette)?
Een organisatorisch, administratief of ICT-talent?
Een creatieve duizendpoot?
Wil je graag meedenken rond het beleid van de school en je suggesties en opmerkingen delen?
Of heb je gewoon zin om waar mogelijk onze groep te ondersteunen?

We horen het graag en zijn ervan overtuigd dat we samen sterk staan! Hoe groot of klein je inbreng ook kan zijn, je bent van harte welkom!

Interesse? Stuur ons je naam en contactgegevens door via Smartschool naar An-Sofie Demulder (voorzitter Oudercomité).